בדיקות דם פרטיות

בדיקת דם היא אחת מהשיטות המהירות והקלות לזהות כמעט כל בעיה או לאבחן מספר בעיות בריאותיות, החל מזיהום ועד סינון למצבים גנטיים או לסרטן.

במעבדת אי.אמ.סי.- מדיקל סנטר לבורטוריס, אנחנו מציעים מגוון של שירותי בדיקות פרטיות איכותיות שמתבצעות במעבדה הפרטית שלנו על ידי עובדי מעבדה מורשים מטעם משרד הבריאות. הבדיקות זמינות אם אתם מבקשים לקבל תוצאות מהירות, ללא הפניית רופא וללא צורך לעבור דרך קופת החולים, והן מתבצעות בפרטיות ובנוחות על ידי צוות מקצועי ומוסמך.

שירותי בדיקות הדם שלנו מתבצעים בהליך חסוי לחלוטין עם מפגשים נוחים במעבדה המרכזית שלנו בראשון לציון ובתחנת האיסוף ברמת-אביב. כמו כן, המעבדה נותנת שירות של ביקורי בית לצורך לקיחת דגימות.

המעבדה מנוהלת באבטחת איכות ברמה הגבוהה ביותר, עובדת בהתאם לנהלים כתובים ומשתתפות בתכניות בקרת איכות חיצונית.

למי מתאים השירות?

שירותי בדיקות דם פרטיות באי.אמ.סי. מדיקל סנטר לבורטוריס זמינים לכל אדם על בסיס תשלום פרטי, פשוט באמצעות יצירת קשר עם המעבדה והזמנת תור, ללא כל צורך בהפניית רופא או באישור של קופת החולים.

המעבדה עובדת עם כל חברות הביטוח ומציעה שירותים גם לתיירות מרפא, עובדים זרים ומוסדות שונים, כולל מחקרים של מוסדות אקדמיים וחברות פרמצבטיות. זוהי המעבדה הפרטית היחידה שמחזיקה באישור משרד הבריאות לביצוע בדיקות איידס באופן פרטי.

מידע שלם ומקיף

בדיקות דם פרטיות מספקות מידע שלם ומקיף בכל תחומי המעבדה הרפואית.

תוצאות הבדיקות שימושיות לאבחון, לשמירה על מצב קיים, לניטור התפתחות מחלה וטיפול יעיל בה ולמניעת מחלות עתידיות.

הבדיקות מתבצעות ע”י נטילת דגימת דם, שתן, צואה, רוק וכו’ הכל בהתאם לדרישת הבדיקה.

תוצאות במסלול מהיר

בין מגוון הבדיקות שניתן לבצע במעבדה, השירות האטרקטיבי ביותר הוא תוצאות מהירות של בדיקות דם המבוצעות באופן פרטי וכן ביצוע כל בדיקה בתדירות הרצויה לכם ללא הגבלה. במקרים רבים, ניתן לקבל את התוצאות עוד באותו יום, עם שירות אדיב של הצוות המסור והמוסמך שלנו שמלווה כל לקוח מרגע נטילת הדגימה ועד קבלת התוצאות. גם לבדיקות שכיחות פחות, התוצאות ניתנות באופן מהיר יותר מהמקובל עקב ביצוע בתדירות גבוהה יותר.

אתם יכולים לקבל שירותי בדיקות דם פרטיות בנוחות המעבדה הפרטית, כשהתוצאות אינן נכנסות לתיק הרפואי, כך שאתם יכולים להיות רגועים בידיעה שרק אתם קובעים מי יכול לבדוק את תוצאות הבדיקות שעברתם.

אז למה לחכות להפניה?

עם מגוון עשיר של סוגי בדיקות שונות שזמינות במעבדה פרטית, בטוח שתמצאו אצלנו את הבדיקות שלהן אתם זקוקים ותקבלו תוצאות מהירות וחשאיות בהגעה ישירה למעבדה ללא צורך לעבור דרך קופת החולים. המעבדה פועלת בכפוף לרישיון משרד הבריאות, ויש לה תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

אז אם אתם מחפשים שירותי בדיקות דם פרטיות, ולא רוצים לעבור את הבירוקרטיה של הפניית רופא או מעבר דרך קופת החולים, או שאתם מבקשים לעבור את הבדיקות במעבדה פרטית ונוחה, עם תוצאות מהירות וחשאיות לכל סוגי הבדיקות כולל בדיקות מיוחדות שנשלחות לביצוע בחו”ל וכולל ביצוע בדיקות בתדירות הרצויה לכם , אצלנו תקבלו שירות אדיב, מסור, מקצועי ואישי.

סוגי הבדיקות
נוטריגנומיקה

רגישות למזון והתאמת תזונה

הפניה לבדיקות מערכת העיכול

אי סבילות למזון

בדיקות הורמונים

בדיקות ויטמינים ומינרלים

בדיקות HIV ומחלות מדבקות

בדיקות HIV ומחלות מדבקות

בדיקות חומצות אורגרניות ורעלים

בדיקות חומצות אורגניות ורעלים

דילוג לתוכן