מעבדה פרטית לבדיקות מעבדה

אם אין לכם את הזמן או האנרגיה הדרושים לביצוע בדיקות בקופת החולים שלכם, עם המתנה ארוכה לתורכם, והמתנה עוד יותר ארוכה לקבלת התוצאות, כדאי שתדעו שאפשר גם אחרת.

מעבדת AMC מאפשרת לכם לבצע את כל הבדיקות הקיימות כולל בדיקות מיוחדות באחד משני הסניפים שלנו ברמת אביב או בראשון לציון, עם כמה יתרונות שמקבלים רק כשמבצעים בדיקות במעבדה פרטית, למשל:

  • פרטיות וחשאיות.
  • יחס אישי.
  • שירות אדיב ויעיל של צוות מיומן ומקצועי.
  • תוצאות שאפשר לקבל ברוב המקרים באותו יום, באמצעות הפקס, הדואר האלקטרוני, או הדואר הרגיל.
  • ביצוע בדיקות בתדירות ובמועד הרצוי לכם ללא הגבלה
  • והיתרון הייחודי של שירות לקיחת דם או איסוף דגימות בפרטיות גם בבית הלקוח, על ידי אחות מוסמכת.

איך זה עובד?

איש מקצוע מתחום הבריאות מבצע את הבדיקות המבוקשות אצלנו או בביתכם, בזמן שהכי מתאים לכם. בשלב הבא, הדגימות נבדקות בתנאי מעבדה פרטית לבדיקות מעבדה, והתוצאות חוזרות ברוב המקרים בתוך יממה עד יומיים.

הבדיקות שעברתם והתוצאות שלהן אינן נכנסות לתיק הרפואי שלכם, ואתם יכולים לעבור את ההליך גם באופן חשאי. השירות שלנו מעולה, צוות עובדי המעבדה המקצועי והמיומן שלנו מלווה אתכם לאורך כל שלב בביצוע הבדיקות עד לקבלת התוצאות.

למה לבחור שירותי מעבדה פרטית?

יש משהו בשירות שניתן על ידי מעבדה פרטית לבדיקות מעבדה, שלא ניתן בשום מסגרת ציבורית אחרת, לא חלילה בגלל רמת שירות לקויה, אלא פשוט בשל העומס שמוצב על קופות החולים והמרפאות הציבוריות.

כשאתם בוחרים בשירותי מעבדה פרטית, אתם נהנים מהיתרונות של איסוף הדגימה מביתכם או הגעה למעבדה בשעות הנוחות לכם בפרט לבדיקות שאינן מצריכות צום וניתן לבצען גם בשעות אחה”צ, וקבלת תוצאות מדויקות ומהירות, שעוזרות לכם ולרופא שלכם לקבל החלטות טובות יותר להמשך טיפול. את כל הבדיקות ניתן לבצע במועד ובתדירות שרצויה לכם ללא מגבלת בדיקות מסוימות לפעם בשנה. כמו כן, במגוון הבדיקות המוצעות קיימות בדיקות מיוחדחות שאינן ניתנות לביצוע במסגרת ציבורית.

שקט נפשי פירושו בריאות שלמה

מעבדת AMC עובדת בשיתוף פעולה עם כל חברות הביטוח, ומספקת שירותי מעבדה פרטית לבדיקות מעבדה גם לתיירות מרפא, עובדים זרים או מוסדות שונים, כולל מחקרים של מוסדות אקדמיים וחברות פרמצבטיות.

יש לנו בלעדיות ממעבדה בארצות הברית לביצוע מגוון בדיקות, כגון בדיקות רגישות למזון, כמו גם בלעדיות ממעבדה בקנדה להתאמה אישית של סוגי מזון בהתאם לגנים.

אנחנו משתפים פעולה גם עם מעבדות שונות בחו”ל לביצוע מגוון בדיקות מיוחדות, כך שאם אתם חושדים בחוסר איזון גופני, אל תמתינו. פשוט בואו לקבל את הבדיקה שלכם, בהליך אישי, עם תוצאות מהירות שמאפשרות נקיטה מהירה בפעולה, במידת הצורך. כי אין כמו שקט נפשי לרווחה בריאותית ואיכות חיים.

בשורה התחתונה, הבריאות שלכם לא יכולה לחכות

מעבדת AMC משתמשת בציוד המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית ובמערכות מחשב למאות בדיקות רפואיות פרטיות שאנחנו מבצעים מדי יום. עובדי המעבדה שלנו המוסמכים מטעם משרד הבריאות, מתמחים בביצוע בדיקות שגרתיות או מיוחדות, לאנשים בכל הגילאים כולל ילדים, מבוגרים וקשישים.

אז פשוט אל תחכו יותר מדי זמן לקבלת תוצאות של בדיקות שאתם יכולים לקבל בתוך יממה ואל תמתינו עד שיאפשרו לכם לבצע בדיקה מסוימת אלא בצעו הכל כאן ועכשו, כי הבריאות שלכם לא יכולה לחכות.

סוגי הבדיקות
נוטריגנומיקה

רגישות למזון והתאמת תזונה

הפניה לבדיקות מערכת העיכול

אי סבילות למזון

בדיקות הורמונים

בדיקות ויטמינים ומינרלים

בדיקות HIV ומחלות מדבקות

בדיקות HIV ומחלות מדבקות

בדיקות חומצות אורגרניות ורעלים

בדיקות חומצות אורגניות ורעלים

דילוג לתוכן